Szanowni Państwo,
Od 01.09.2025 w szkole nadal obowiązuje system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona.
Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):
jak się zarejestrować:
https://youtu.be/mVUF8pUVsQM
jak płacić i zamawiać posiłki:
https://bit.ly/2J7o0xz
Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.
Zamówienie i anulowanie dań jest możliwe do godz. 18.00 w dniu poprzedzającym wydanie posiłku.
Na pierwsze 7 dni od rejestracji, aby dać Państwu czas na zapoznanie się z aplikacją
www.zamowposilek.pl przyznajemy debet w wysokości 20 zł, a więc możliwość zamawiania bez
konieczności dokonania wpłaty. Środki wykorzystane z debetu należy spłacić, aby móc złożyć kolejne
zamówienie.
(Debetu nie widać na koncie, stan konta będzie 0 zł. Nie oznacza to, że debetu nie ma. System pozwoli
złożyć zamówienie do maksymalnie (20 zł)
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Jak to zrobić:
– w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
– następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką noża i widelca
– kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
– pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.
Pozdrawiam
Zespół zamowposilek.pl