WYCIECZKA DO SOBÓTKI WEJŚCIE NA WIEŻYCĘ – WIEŻA WIDOKOWA KLASA 7

We wtorek, dnia 21 czerwca 2022r klasa 7, autobusem zorganizowanym przez p. Martę Pacholec Grzyb, wraz z wychowawcą p. Anną Kasperską oraz opiekunami (p. Katarzyną Myślińską oraz p. Iwoną Stankiewicz), wybrała się na wycieczkę do Sobótki. Tam na uczniów czekało mnóstwo atrakcji: skatepark, siłownia, plac zabaw. Po lekkiej rozgrzewce, dzięki uprzejmości i zaangażowaniu naszej Pni Przyrodnik oraz pracowników Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych we Wrocławiu, którzy byli naszymi przewodnikami, udaliśmy się na wyprawę pieszą na Wieżycę w kierunku wieży widokowej. Tam mogliśmy podziwiać przepiękne krajobrazy, zobaczyliśmy górę Ślężę, całą Sobótkę oraz inne miejscowości praktycznie „z lotu ptaka” – nikt nie miał lęku wysokości! Po zejściu z wieży kupiliśmy sobie piękne pamiątki i udaliśmy się w kierunku tamtejszego schroniska, gdzie mogliśmy odpocząć po intensywnym wysiłku: coś zjeść (królowały frytki), napić się herbaty, pysznego cappuccino… Po tak krzepiącym wypoczynku udaliśmy się wspólnie w kierunku Sobótki i poszliśmy na lody. Nie zabrakło też apetytu na gofry i kebab. Wszyscy świetnie się bawiliśmy!!! Zadowoleni wróciliśmy do szkoły i rozjechaliśmy się do domów. Naprawdę udany dzień! Dziękujemy!

AK

Klasa 8 tego dnia wybrała się do Wrocławia w poszukiwaniu Krasnali i w celu odwiedzenia rynku wrocławskiego oraz poznania trasy do szkół ponadpodstawowych. Wycieczka była tym bardziej atrakcyjna, że dojechaliśmy do Wrocławia i wróciliśmy do Sobótki pociągiem nowo otwartej linii kolejowej Wrocław-Świdnica. Wycieczka przebiegła bezpiecznie pod opieką p. Marty i p. Ewy.